Emo tjej säger hej.

Ska berätta en smått pinsam sak, eller egentligen inte pinsam, bara om någon såg mig. I alla fall så åkte jag bussen igår som jag brukar åka med till skolan och det kändes precis som att jag skulle dit också. Min korkade hjärna insåg tillslut att jag inte skulle det vilket fick mig smått tårögd. Nu undrar ni förmodligen vem som blir ledsen över att inte fara till skolan? inte då jag, blev bara lite ledsen då jag tänkte på mina klasskamrater och hur mycket jag saknar dom och alla minnen vi haft. Så sitter där på bussen som ett litet spädbarn och smågråter (hehe), kommer helt plöstligt på en superdupermegaawesomeplan, så nu försöker jag dra ihop en liten förfest till halloween tillsammans med min klass och vänner till klassen. Tror det kommer blir grymt!
Hade ju dock klassfest i lördags, men då man inte träffat dom på ca 4 månader så blir det jobbigt.
 
Har för övrigt fixad halloweenklädsel till halloween! en del av klädseln ligger hemma hos Linnea, haha! och resten har jag inte helt planerat men kommer nog bli kung :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0