Happy girls are the prettiest.

Trodde det skulle bli en dödlig kamp att få mig ur sängen i morse, men flög upp som en fjäder. Kanske gillar att fara till tandläkaren halv 8 på morgonen? hade inga hål och fick beröm om hur fina tänder jag har (måste skryta lite), själv tycker jag att dom är världens fulaste.
Hade tänkte se nya/sista Twilight-filmen idag på bio men fanna bara dåliga platser kvar så blir i helgen eller nästa vecka. Hade tänkt städa mitt rum vilket kändes nödvändigt, har försökt göra det i flera veckor men varje gång jag kommer in på mitt rum ångrar jag mig. Är rädd för att döda flugor och dammråttor ska attackera mig.
 
 
 
Vill förövrigt att det ska komma snö och att det blir jul snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0