You had me at hello.

Långhelg nu, ska bli skönt att få sova ut imorgon! ryktas om att det ska regna imorgon? om inte så ska jag steka i solen. Min pojkvän som nu lever i sin egna lilla spel-värld lär jag inte träffa på flera veckor om jag inte sliter han från datorn, haha! och Tessan kommer äntligen hem på fredag :D vet dock inte om jag vill träffa hon för hon kommer vara så brun och jag ser ut som döden... aja, hon är iaf saknad den lilla busflickan!

Hade information idag om studenten, ska alltså samlas på skolan 08.15 för gruppfoto och vara i kyrkan 10.45, kändes ju lagomt kul (finns alltid någon i våran klass som kommer sent, oftast typ 90% av klassen, haha kommer vara 3 st på fotot). Men vi ska försköka klämma in våran champagnefrukost där i mellan så ska nog bli kul :) fick också veta en massa jobbiga regler om att man inte får ha med sig dricka, var onykter osv... bla, bla, blaaaa. Våran alkoholistklass kommer aldrig klara sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0