So baby, know for sure that I'll never let you go.

Förstår mig inte på mig själv, håller på att kissa på mig men går jag till toan? nej, jag håller mig ist så länge som möjligt tills det till och med börjar göra ont. Haha jag vet, inte riktigt friskt.
Igår var jag hemma 1 timma sen tog jag bussen till Staffan, han har varit borta hela helgen så han var väldigt saknad ♥ Såg på Vampire Diaries hela kvällen som dom nördarna vi är, kan inte minnas när vi somna men har aldrig varit så trött som jag var imorse.
Ett STORT plus för vädret, börjar äntligen lida mot sommar! en månad kvar till studenten sen är jag fri! haha :]

Ska duscha bort mitt feta hår, börja med ett arbete om matkultur och sen se Vampire Diaries såklart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0