LCHF.

Efter allt tryckande av godis och chips igår vaknade jag imorse och bestämde att nu får det vara nog. Ska börja träna tills jag blir stark som Hercules, snygg som en modell och mår som en Gud. Kommer dock inte sluta helt (vem kan motstå choklad??) men minska på onyttigheterna och träna så ska det nog bli förändringar! Min syster ska börja gå efter LCHF (vilket hon har gjort förut ett tag) så jag tänkte göra samma sak så får vi se hur det går :)

För er som inte vet så är avokado och kyckling typ det godaste jag vet! se bara på bilden hur gått det ser ut? mumma :] Blir inget problem att äta sånt hela dagarna, problemet blir nog pasta som man inte ska äta enligt LCHF. Men kommer inte bli helt psyko, kommer såklart äta godis, pasta osv ibland. Speciellt om jag blir bjuden på mat osv hos någon så kommer jag inte peta bort mat, haha. Ska göra det både seriöst och oseriöst :)

Beach 2012 here i come!


Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Hahaha ja jag har ju redan kysst honom idag när jag gjorde mun mot mun metoden så vi kanske inte ska gå så fort fram och dejta varandra;)

2012-05-07 @ 20:19:06
URL: http://emelienystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0