Dip Dye.

Jag är förmodligen inte den ända som tycker dip dye är snyggt? är sjukt sugen på att göra det men vågar nog inte. Eller skulle nog våga men vet inte om mitt hår klarar av något mer... Hatar beslutsångest... spelar ingen roll vad jag gör med mitt hår, vill alltid göra något nytt, haha.  Men dip dye är egentligen ju bara en annan färg i topparna, men blir ändå en sån snygg effekt. Gahh, hjälp mig? Vet dock inte vlken färg jag skulle göra, men tycker orange (som börjar ljus och sen ganska knallig) är sjukt fint till blont hår! rosa, blått, lila och turkos är också fint. Gillar också då det är rosa och sen blir det lila längst ut i topparna. Svårt val, men funderar lite på att göra mörkbrunt i topparna typ, skulle nog bli snyggt!

Oj så fint det är! riktigt sugen men få se om det kanske blir efter sommaren? vill att mitt hår ska bli lite längre först:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0