Your arms are my castle, your heart is my sky. They wipe away tears that I cry.

Behöver jag ens berätta vad jag gör nu? ser Vampire Diaries såklart. Ska nog snart sova, har varit sjukt trött  hela dagen. På lunchen var jag i min egen värld så då jag skulle dricka började jag luta glaset för tidigt och missade munnen så all dricka for på tallriken. Har varit i disken hela dagen så har sjukt ont i ryggen :/ och igår var jag i kassan, hade ont i käken efter att varit glad mot alla kunder i 1 timma. Är inte van att le, haha ;)

Kollade på estet 3ornas dansuppvisning igår, riktigt bra var dom! är jättetaggad till efter sommaren då jag ska börja dansa igen. Känslan jus före en uppvisning då man helst vill dö och undrar vad man gett sig in på, samtidigt som det pirrar i magen på ett bra sätt, mäktig känsla det där. Ni som inte var där och kollade missade verkligen något!
Efter dansen for jag till Staffan och sovde där. Vi såg filmen, This Means War men somna så hann inte se klart den så ska kanske se den sen ikv om jag orkar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0