I could lie awake just to hear you breathing.

Sitter i min ensamhet och dör av hunger, nästan. Ska nog snart bege mig på en liten jakt efter mat, skulle inte sitta fel med en avokado ♥ på tal om mat så åt jag världens äckligaste nudlar idag till middag, vet inte om jag kommer kunna äta nudlar igen efter den upplevelsen... åt dock typ världens godaste lunch - fläskfilé, sallad och pizza. Haha gillar blandningen, men vi har alltid 2 rätter på skeria så när båda är goda måste man blanda:] en till sak till om mat kom jag på nu! (haha vad händer med mig då jag är hungrig? bloggen får lida med massa babbel om mat) I onsdags fick vi smaka på basilika-glass, ja ni hör ju bara hur det låter? basilika?!? glass?!?!? smakade väldigt skumt och konsistensen kändes som smör, ingen sommarhit haha!;)

Nä nu ska jag säga hej då till matbloggen, leta mat och sen se massa serier tills jag däckar!

Skulle döda för den här ljuvliga skönheten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0