When you smile, I melt inside.

Känns lagomt awesome att ha sportlov, önskar dock det hade varit några veckor längre... men man får vara glad med det lilla vi har! Har varit hos Staffan hela helgen och sen jag kom hem idag har jag bara ruttnat i mitt rum med massa filmer. Katten (en av alla miljontals katter) var här i rummet och höll mig sällskap och som vanligt ska han alltid försöka slicka en i örat... haha så blev tvungen att slänga ut han. 

Eftersom jag inte bloggat på ett tag så har jag inte kunnat berätta om min friluftsdag med klassen i onsdags. Jag och Tessan lyckades självklart nästan ta livet av varann då vi åkte bob ner för en backe och krascha. Sofie filmade så bevis finns ;) jag landade iaf på den där lilla kanten som finns bak på de flesta bobar och min rumpa/lår fick ta smällen, så har gått runt med ett ben som inte ser helt normalt ut och då jag ska sätta mig så ser jag ut som en 80-årig tant.

Nu ska jag he på en till film och äta avokado ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0