Baby you're a firework.

Andra praktikdagen gjord och har legat död i sängen sen jag kom hem. Ska bege mig snart mot toan och kissa (vädligt viktigt och intressant för er att veta), duscha och sen se film med Frida och trycka kladdis.

Gick på stan idag efter praktiken och hittade några gudomligt snygga skor som jag måste ha! (hoppas mamma läser det här) Behöver verkligen skor med hög klack så jag slipper se ut som den dvärgen jag är.


Hittade också ett par gröna "militärbyxor" jag länge sökt efter, hade dock velat ha dom lite mörkare men dom här funka och var stretchiga vilket alltid är ett plus i kanten :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-09 @ 09:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0