Historiens tråkigaste inlägg.

Somnade nån gång efter 1 igår, och vaknade 10.00 idag... bra att jag sover ut då man har lov? brukar oftast sova typ 12 timmar för att vara helt utvilad hehe.
Har sett på The hills hela dagen, har dock redan sett alla avsnitt av det så blev lite drygt att se samma sak igen. Sen har jag varit duktig å rensat bort massa kläder från min garderob. Hittade massa skumma kläder som inte ens en uteliggare skulle ha på sig.

Ska be till gudarna att dom skickar ner lite pengar åt mig, ska till Stockholm på onsdagkväll och har inga pengar alls, kul. Förhoppningsvis betalar mina föräldrar maten åt mig så jag inte svälter ihjäl, men blir nog inte mke shopping vilket suger :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0