I'll give my life up for you, cause you are my dream.

For till Staffan igårkväll och myste framför en film, Wrath of the Titans. Rätt bra faktiskt, gillar sånna där grekiska-gud-filmer, hehe. Idag for jag till stan för att fara till arbetsförmedlingen, fattade verkligen ingenting och såg förmodligen väldigt efterbliven ut. Blev sen en shoppingrund med Tessan, en bikini och ett linne rikare. Imorgon ska jag nog slå till på ett par fina jenasshorts jag spanat in ett tag :)

Igår lyckades jag dessutom med det jag alltid gör på sommaren, bränner mig i solen. Började undra varför alla kollade så konstigt på mig på stan idag, men jag skulle också stirra om det gick en jättekräfta runt på stan.
Nu ska jag se Pretty little liars, kanske någon film och sen skalla kudden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0