In your eyes I know I'll find the light.

Varit på stadsfesten en sväng med Linnea, sen träffade vi Staffan, Isak och Erik tror jag han hette? Linnea köpte langos som alla åt av, haha ;) Alla verkar astaggade på att åka karusell, hatar att jag varje år säger att jag inte ska åka någon för jag blir så lätt illamående, men nog fan lyckas någon övertala mig sen mår jag illa hela kvällen, inte värt det. Kan dock åka karuseller, bara dom inte snurrar! och alla här på stads snurrar bara. Tycker det är jävligt kul (dock rädd att karusellen ska gå sönder och jag dör) men mår så jävla dåligt så :/
Aja, nu ska jag ner och käka nått sen blire film hela natten lång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0