'Cause every little thing gonna be all right.

Blev inga shorts igår, var på alla affärer och letade men inte hittade jag några. Dom jag tänkte köpa vart jag lite tveksam över, så får se om det blir dom eller några andra. Letade också efter en jeansjacka men det var då omöjligt. Bytte iaf min bikiniunderdel och köpte ett linne.
Påväg till Bik Bok igår i rulltrappan kände jag att det stod någon läskig typ bakom mig men vågade inte kolla bak, då jag sen kom ut från Bik Bok stod Staffan där, han som var den läskiga stalkern alltså, haha ;) Vi gick sen till bryggan för att kolla på drakbåtstävlingen och han skulle jobba där. Jag for sen hem och käkade grillat, hade inte ätit på 12 timmar så var nära döden. Senare kom Staffan efter han hade jobbat, vi såg på film, käkade jordgubbar med glass och sen däcka vi.

Ikv blir det bio med älsklingen, Snow White and the Huntsman, tror den kommer vara riktigt bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0