Trästock

Har matkoma just nu, var så jävla hungrig innan maten så jag mådde illa och efter maten mår jag dåligt för jag åt så mke. Lär ha gått upp minst 10 kg.
Helgen har spenderats på Trästocks, eller det var tanken men var faktiskt inte så mke där utan förfesterna blev lite väl långa, men hade kul ändå! :) jag och Staffan sovde hos min syster hela helgen (som bor i stan) och på lördagsmorgonen fick vi för oss att bada men det var jävligt kallt ute och blåste (kände inte ens på vattnet) så det blev inget av. Har ingen bild från i helgen men bjuder på en från Trästocks förra året.
 
 Inte ofta det är Linnea som dricker cider och jag öl, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag älskar den där bilden. jag älskar våran vänskap. jag älskar minnena från den där kvällen, den där helgen. Men som sagt det finns ett fel, jag och cider, du och öl... det gick fel där alltså

2012-07-26 @ 23:31:20
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0