I wish you were here.

Min syster ska klippa mitt hår imorgon om det inte blir allt för sent hon kommer hem. Kan inte minnas senaste gången jag klippte mig? vet allt det där  med att man ska hellre klippa sig ofta även om man vill spara ut sitt hår, för i längen blir det mycket fräschare än om du låter bli att klippa det så måste du klippa av så mycket då du väl klipper dig. Hade faktiskt tänkt klippa mig innan studenten, men hade bestämt mig för längesen att jag ville ha långt hår på min student så fick bli långt och risigt ist för kort och fräscht.
Aja, ska bli skönt att bli av med lite ruttna toppar!
 
Måste också färga/tona/slinga mitt hår så jag slipper den här äckliga gul-gröna färgen jag har.
 
Vill också ha bruna ögon, superfint till blondt hår ju!
Bild från Weheartit

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en underbar dag fylld med glädje fina du! KRAM

Svar: Hade faktiskt en väldigt bra dag igår :) hoppas du hade en du med! :)
Jozzzzz3

2012-07-30 @ 11:21:27
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0