We're living here in Allentown.

Har legat halvdöd i sängen hela kvällen och sett på Baksmällan del 2. Den är så sjukt bra, tror den blir bättre och roligare för varje gång. Såg 1an igår med syrran så drf blev jag så sugen på 2an:]

Blev inte glad idag då jag fick veta att vi slutar 15.30 ist för 14.30 på måndagar, helt seriöst så måste vi ha det sämsta schemat någonsin och nu gör dom det ännu värre? fattar inte...
Lyckades dessutom skära mig 2 gånger idag, blir så less... fml.

Måste sova nu om jag ens ska ha någon chans att orka kriga mig upp imorgon!



Kommentarer
Postat av: Fatma

Hangover filmerna är.... jag kan inte förklara. ADSJKASDHALSD. Kärlek.

2012-01-30 @ 12:47:21
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0