If I lose you, I lose everything.

For på en liten resa idag till Umeå (blev egentligen tvingad dit), gjorde inte speciellt mke... gick runt och frös, fick åka buss gratis så min snåla mamma blev iaf glad, virrade runt på stan utan pengar vilket alltid är lika kul, åt galet god mat (trodde dock jag skulle dö efteråt), lyssnade på när mamma och Frida tjaffsade om vem som var skyldig till att vi gick "vilse", hälsade på en släkting som är 90+ och lever på cola och julmust (HAHA), for på McDonalds för att köpa 10 hamburgare till min tjocka bror och sen begav vi oss hem. Inte varje dag man får uppleva ett sånt äventyr kan jag lova.

Nu ska jag halsa te (har sjukt ont i halsen) sen däcka i sängen och se nån awesome film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0