Någon randomlista

Vilken svordom använder du mest?
satan tror jag, hehe.

Använder du flip-flops?
nej, men förut gjorde jag det.

Var köper du dina matvaror ifrån?
oftast mamma som köper maten, men om jag ska köpa nått är det väl på ica.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
beror på hur jag ser ut ;)

Vilka smeknamn brukar folk använda åt dig?
Josef (börjar snart tro jag heter det på riktigt), Josse, Jossan, lilljosse:( osv... min lärare har också några fina smeknamn åt mig: röv-grepparn, beverly hills, sprithäxan och ormtungan.

Vilken var den senast filmen du såg?
Fast Five :)

Har någon någonsin kallat dig lat?
ja hela tiden..

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

räknas datorn och TVn som medicin? det hjälper iaf att somna fortare (A)

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
bästa artist är Justin Nozuka och bästa grupp Escape the fate.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
minns inte, och skulle ändå inte berätta det?

Vad åt du till middag senast?
pizza hos älsklingen igår ♥

Använder du huvtröjor?
jodå, typ det skönaste som finns (A)

Kan du vissla?
såklart jag kan!

Vem var den senaste som ringde dig?
mamma tror jag.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
lisebergsbanan tror jag:]

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
ja om man bor i skellefteå så är det ganska självklart.

Tittade du på tecknat när du var liten?
ja och det gör jag fortfarande:]

Hur många syskon har du?
2, en storasyster och en storebror.

Är du blyg inför det motsatta könet?
har ingen betydelse vilket kön, det beror mer på personen.

Vilken film kan du alla replikerna till?
kan nog inte alla till nån film, men kan många till många filmer!

Äger du några band t-shirts?
nej

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
blev tvungen springa ner till köket och kolla - 8 st, men brukar bara ha 6.

Läser du för skojs skull?
jodå

Pratar du några andra språk?
engelska

Diskar du din egen disk?
nej jag låter diskmaskinen ta hand om den.

Har du gråtit offentligt?
ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär, men ska kanske köpa min brors laptop.

Försöker du alltid att lära dig nya saker?
försöker vet jag väl inte, men händer väl lite då och då.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
spelar ingen roll.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
JAA! tatuera mig ska jag göra en vacker dag och blir nog inte bara en! skulle vilja ta hål i läppen men kanske ingen bra idé eftersom jag går hotell- och restaurang (piercingar och mat går inte ihop)

Kan du kasta macka?
Ja, jag är kasta macka-kungen!

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men skulle vara sjukt kul att fara dit!

Har du dejtat någon av en annan religion?
nej

Vad har du för väder?
mörkt, kallt, blåsigt och snöigt. Älskar norrland ♥

Har du en favoritblogg?
har ingen speciell favorit, men brukar ofta läsa den här töntiga bloggen bloggendettalasom.blogg.se

När sov du senast på golvet?
minns jag inte.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
minst typ 10 timmar.

Är dina dagar fullbokade och stressade?
nja inte speciellt.

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
nejdå! jag är lärarnas lilla ängel (A)

Vilken är din favoritfrukt?
vindruvor tror jag!

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nja brukar inte kolla sånt.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
beror på vilket sammanhang det är i.

Tror du på liv på andra planeter?
Ofc! alla har väl sett E.T?!?!??!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
mamma som tvingade mig hämta posten...

Tror du att Gud är man eller kvinna?
den var klurig! gissar på en shemale.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
har inget med könet att göra, utan mer personen.

Vad var det senaste du åt?
mackor.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
blev döpt efter min barnmorska.

Gillar du senap?
njaa men har lärt mig att äta det.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
hakuna matata

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
är höjdrädd så tror inte det, men om jag fick bra betalt för det så kanske ;)

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
gamla tanten från New years eve!

Tycker du om att krama folk?
jodå! speciellt min älskling ♥

Skulle du säga att du är trendig?
njaa lite både och, men tycker sånt där med trender egentligen är bara skit (försöker dock följa dom så gått jag kan), man får väl klä sig hur man vill, bara man är bekväm i det!

Äger du en digitalkamera?
Ja, dock så har skärmen spruckit...

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
finns väl några stycken men för tillfället är jag lite smålik Snape (från Harry Potter)

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
ja om man har lovat att ringa och inte gör det så blir man väl lite småsur.

Vad är du allergisk mot?
pollen och nickel

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nja inte riktigt men har väl hänt nån gång.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jag antar att det skulle vara Josef.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0