It's time for miracles.

Var tänkt att jag skulle hitta på nått kul med mina polare idag men blev inte av, så som den nykteristen jag har blivit har jag varit hemma och stirrat in i rutan hela kvällen.
Såg först julkalendern med Frida och Julia. Sen Pitch Perfect, bra film och bra musik! och kunde aldrig sluta skratta åt Fat Amy haha!
Sen for Julia hem, jag och syster såg då Vampire Diaries. Hatar att måsta vänta en vecka på varje avsnitt.

Hörde också att Awa vann X Factor, hennes röst är gudomlig så inte så konstigt att hon vann!
Aja, nu ska jag sova, natti natti!




Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

underbar bild!

Svar: att den var! :)
Jozzzzz3

2012-12-09 @ 21:53:58
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0