I believe in us.

Blev filmmys med syster, Emelie, Tessan och min älskling igår. Såg på Burlesque och idag då Staffan farit så såg jag den igen. Ja, det är en av mina favoritfilmer så kan se den tills jag dör.




Har sen sett The Vampire Diaries som är jävligt bra, hatar att måsta vänta en vecka på varje avsnitt. Ni som inte ser den serien går miste om något kan jag lova.
Och till sist så har jag också sätt julkalendern, hållde på att glömma bort det men kollade tv-tablån 5 minuter innan det började. Såg inte julkalendern förra året och minns inte om jag gjorde det året innan, men eftersom att det är en fortsättning på Mysteriet på greveholm som är en av dom bästa julkalendrarna så var det inget snack om saken. Tror dock inte den här blir likabra som den men bra blir det nog, och älskar att dom har samma musik som i den gamla!

För att göra det här inlägget lite roligare kan jag berätta att Staffan knuffade ut mig i snön (på bron) idag så mina sockar blev blöta och kalla. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0