Love the life you live, live the life you love.

Har myst med älsklingen hela dagen vilket var den perfekta söndagen, önskar alla söndagar kunde vara såhär. Jag behöver dock inte ha söndagsångest över någon skola men Staffan måste ju plågas 1 år till. Är egentligen lite avis, skulle också kunna gå skola om man slapp alla läxor, prov, jobbiga lektioner osv, och bara gjorde allt det roliga haha! kanske dags att börja inse att den tiden är över och jag börjar bli gammal.
 
Annars i helgen så blev det inte mke gjort på fredagen, var på stan en sväng och kvällen spenderades instängd själv på mitt rum för att gömma mig från surströmmingen. I lördags blev det grillat hos Isak med Staffan och Linnea. Sen for vi och väckte Anton och drog på Coasters. Var dock bara Anton och Staffan som drack men kul vare. Nästa helg är det Matfesten i Skellefteå så då blir det andra bullar! mat och fest, det gillas!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0