I don't know what you do, but you do it well, I'm under your spell.

Gör min vanliga syssla - ligga död i sängen, rätt awesome kan jag lova! Ska nog sova snart, lovade mig själv (som jag gör varje morgon) att lägga mig i tid i natt, men det brukar aldrig funka.
Känner att jag inte har något vettigt att skriva, inget som någon vill läsa och orkar bry sig om. Funderar på att skriva en bok: Josefine Lundström - kvinnan utan hjärnan, skulle passa rätt bra då jag senaste tiden varit i min egna värld och stängt av hjärnan. Kanske det beror på att jag ska bli blond igen? är dock naturligt blond så dumheten finns i hårrötterna redan. Tror det är alkoholen som förstör... ibland tänker jag smart men det är som att min kropp har ett eget liv, som idag på praktiken då jag stängde igen diskmaskinen så den började starta och sekunden efter öppnade jag den så det sprutade vatten överallt, duktig flicka.

Nu ska jag fortsätta se Vampire Diaries, såg just ett avsnitt som var så gulligt att jag ville dö. Hihi, nä men kärlek kan vara så fint ibland :´)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0