Over 6 billion souls in the world, but you're the only one I want.

Kommer hem och upptäcker att mamma har städat mitt rum, lr hon har tagit bort allt från golvet så nu måste jag fortsätta att städa... taggad tjej. Måste nog slänga en massa skit för ryms knappt själv i mitt rum, galet mke saker och galet litet rum är ingen bra kombination.

Dagen började med att jag försov mig (standard), hann iaf med bussen men den luktade spya så önskar jag aldrig hade klivit på... sen så har jag mest chillat hela dagen, hade inte så mke att göra så det var nice :)
Igår så stod jag dock i över 3 timmar och stekte fläsk, haha fy fan! efter skolan for jag hem å försökte få bort fläsklukten sen tillbaka in till stan, tryckte frasses med Lina och sen till Staffan. Minns inte ens då jag kom hem, var iaf jävligt trött så däckade direkt.

Nu ska jag börja städa mitt rum, återkommer om inte dammråttorna ätit upp mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0