Baby you light up my world like nobody else.

Kände mig lagomt cool igår då jag var äldst på festen (Alle var näst äldst, HAHAHHA ägd). Lite random då det var en fest på nedervåningen och en på övervåningen. Var iaf med massa 94or och 95or, haha kanske inte så coolt men:] sen var alla tvungna att dra vid tolv så då for vi på Max, standard. Staffan och Alle var överlyckliga som träffade sin idol Big Steve... dom satt och sjöng i bilen hela vägen hem, trodde helt ärligt att Alle skulle börja gråta ett tag, så lycklig var han.

Ikv ska jag ruttna i min ensamhet, Emelie var dock lite sugen på nått bus. Aldrig fel med bus men jag har inte ätit middag än av någon anledning? så ska käka sen får jag se om det blir bus lr bara sitta hemma som ett emo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0