Every second is a highlight.

Älskar hur man kan få människor att slava för en då det är sin födelsedag. Alltid lika roligt att jävlas med folk och att dom inte ger igen för att vara snälla hihi :] Halva klassen sjöng för mig idag på lunchen och tidigare på dagen då jag fikade så sjöng en av mina lärare för mig, haha dog typ då han ställde sig upp och började hurra...

Annars har min dag varit helt okej, ska kanske få en tårta imorrn som 1orna gjort så det blir nog awesome :) var tänkt att jag skulle festa imorrn men har ingen fest så blir svårt :S hoppas det löser sig för man fyller ju bara 18 en gång och det måste ju firas ;)


Kommentarer
Postat av: A.L

God morgon! :)Hoppas du får en bra dag

2011-11-11 @ 06:08:29
URL: http://stockholmtomarbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0