I'll never let your head hit the bed without my hand behind it.

Åt världens godaste frukost imorse kan jag lova, mackor med avokado på mumma ♥ avokado måste vara guds gåva till mänskligheten. Funderar på att duscha nu och fixa frillan eftersom att jag snart ska in till stan med några brudar för att bli sminkade och fotograferade. Hatar igentligen att bli fotad men jag offrar mig idag, ska dock inte köpa några bilder för dom kostar typ 10092903091 kr styck, kändes inte värt. Blir iaf fest sen, vet inte vars men vi löser det nog som vanligt :)

Kanske måste berätta att jag var på bio i torsdags och såg Breaking Dawn del 1, tycker den var riktigt bra och Jacob var snyggare än vanligt, hihi:] nu äre bara jobbigt att vänta ett år för den sista filmen, ska ringa filmproducenterna och be dom skynda sig lite!

Nu MÅSTE jag verkligen duscha så mitt hår hinner torka osv, måste också inviga mina nya tighta byxor (har en läskig känsla att dom kommer spricka ikv...).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0