Just stop for a minute and smile .

Som ursäkt till vrf jag inte bloggat är väl att våran dator är cp, hade just skrivit klart ett inlägg då den dog (den stänger av sig självt). Blev så arg så orkade inte skriva om inlägget, haha.
Iaf så tänkte jag skriva lite kort om min spännande (?) vecka...

Tisdag
- Såg på teatern Gökboet, riktigt bra! nog den bästa teatern jag nånsin sett faktiskt! :) såg också på musikarna som hade en musikshow lr vad man nu ska kalla det, dock så vara bara genrepet så var kanske inte lika bra som själva showen. Bra låtar osv, och tjejen som sjöng opera var sjukt bra!

Onsdag - Hade vem-som-kavlar-bäst-bröd-tävling med Samuel och Jimmy, och det slutade med att Samuel kastade mjöl i mitt öga. Funderar seriöst på att byta klass...

Torsdag - Skolan var lika bajs som vanligt, hade dock ingen gympa vilket ägde, så vi gick och käka på Frasses ♥ (har käkat där 3 gånger på typ en vecka, känner mig inte smal). Såg film med Frida på kvällen, först Life as a house och sen Angel eyes :)

Fredag - Sovmorgon (A) fick veta betyget på mitt engelska tal, VG! haha kung :) stan och sen hem.

Väntar på mat nu, kyckling ♥ sen ikv ville jag och Tessan grilla men ingen kunde typ, och vädret sög... men kanske nästa helg? Får se om vi hittar på nått annat kul, annars blire väl film! (standard...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0