Under the coconut tree, you be chilling with me.

Måste väl börja och tacka Linnea som fixade min header, dock så gillar jag inte bilden men tack ändå! ♥

Igår krigade vi oss ut i regnet och for på fotbollen. Klutmark vann med 6-2, kung! sen for jag hem till Emelie. Åkte bak på Tessans moppe, fyfan vad geggigt och blött det var :O Tessan lyckades då doppa fötterna i pöl, stackars flicka säger jag då bara! (A)

Idag skulle vi igentligen fira Matilda, men Emelie kunde inte så förhoppningsvis blir det nästa vecka ist! så ikv vet jag inte vad som händer, fan att vädret ska vara så dåligt.... jag och Linnea försöker komma på nått, går inte så mke framåt men (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0