When it's love, yeah you say them out loud, those words, they never go away. They live on, even when we're gone.

Idag har jag inte gjort ett skit, lr förutom att jag varit duktig och pluggat (är det ens lagligt att plugga på en lördag?). Har 3 jävla prov i veckan så det var ett måste, dock fick jag inte in mke i hjärnan men.
Igår var jag och Tessan hos Emelie, käkade kladdis, såg på barnprogram och fick se deras kycklingar, små söta varelser det dära! Jag gjorde också en stor upptäckt igår, Sara smörjer tydligen in sina ben med potatis? märklig flicka må jag säga...

Försöker ladda hem nån bra film nu, hittar dock ingen så går väl inte speciellt bra... har ist laddat hem Grooveshark till datorn, så nu slipper man starta upp webbläsaren hela tiden. Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0