Don't you ever feel like you're less than fuckin' perfect.

Är inte död för alla som tror det, har bara varit lite lat och haft annat för mig så uppdateringen har varit mer än kass. Aja, nu är jag tillbaka, och har väl hänt en hel del senaste veckan men mitt minne är ju som det är, minns knappt vad jag gjorde igår?...

Idag på samhällsen fick läraren för sig att vi skulle vara "snälla" med varann, så vi skrev på lappar bra saker om varandra (alltså om varje person i klassen). Haha dog typ lite då jag läste mina lappar! men kul vare :) Sen så fick vi tillbaka våra prov som vi hade i torsdags, hade fan inte tränat mke kan jag lova, och tänkte drf skryta och säga att jag fick VG :] hehe.
Hade mitt muntliga tal i engelskan idag, hatar verkligen att prata inför folk, speciellt på engelska... men jag överlevde trots allt! och nu äre då gjort så ;)


Vill tillägga att jag hatar spotify just nu, ganska onödigt enligt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0