Whatever you do, don't fall asleep.

Funderar på att sova snart, börjar se sådär suddigt så vore nog bra med lite sömn. Men vet typ inte om jag vågar sova, mina drömmar har varit så skumma senaste tiden.... drömde i natt att jag dödade min syster :O blir typ rädd för mig själv! fast det var först så att det var en gubbe som var "ond" i drömmen som jag ville rymma från, lyckades göra det men då började han jaga mig och sen på nått sätt blev den där gubben min syster. Hade världens ångest över att döda hon men jag visste hon var ond så var som tvungen..... haha skulle typ kunna göra en skräckis av min dröm, skulle kanske vara lite skum men.... (A) 
Sen så har jag haft andra skumma drömmar som jag inte ens vill berätta om, haha. Ibland undrar jag om drömmar vill typ berätta nått lr ge nå sorts vägledning? (kanske inte den där med min syster då men..). För natten innan min mormor dog så drömde jag en dröm som nästan var som ett tecken.... och så har det också hänt för min syster. Har säkert hänt andra också, så man kan ju undra vad som händer då man sover igentligen?... 

Nu blev jag dödstrött av att skriva detta inlägg, så ska väl gå och drömma skumma drömmar nu! GOD NATT 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0