I've been crushed, beaten down... still I'm hopelessly in love.

Blir hockey ikv med Linnea och Tessan, kommer bli awesome :) och idag så hade jag tänkt att vara duktig och städa mitt rum, var ett bra tag sen man kunde se mitt golv.... men om jag orkar får vi se.

Älskar vädret, känner att sommaren kommer sakta men säkert framkrypandes. Drömmer mig redan bort att ligga och steka i solen (ska bli nigga i sommar), käka mängder av glass, bada så jag blir ett russin och leva livet som aldrig förr! och får inte glömma det bästa av allt.... myggorna!
okej det sista är inte nödvändigt, men samtidigt.... vad är en sommar utan myggor? mindre myggbett skulle jag tro, men myggorna hör som till sommaren på nått sätt.

Jaja, igår så var hela gänget hos nyströms, riktigt nice. Spelade uno, och behöver jag ens berätta vem som vann? me ofc. Sen blev det prat om allt möjligt, spårade dock där mot slutet då vi började prata om hur jag skulle brinna upp och då Frida började spana på Emelies bh....


Kommentarer
Postat av: Felicia

SVAR:

men det är alltid bra, första gången jag klippte lugg så klippte mamma min lugg kanske inte blev bäst men sånt är väl oxå lite :)

2011-03-08 @ 19:31:07
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0