Every killer lives next door to someone.

Hockeyn börjar om typ en halvtimma, har seriöst ont i magen för jag är så nervös :O det sög då att jag inte kunde vara på isladan just nu, men hade förmodligen bara stått och blunda av rädsla, haha. Men nu ska vi inte vara så negativa! Nog fan ska Skellefteå vinna idag!! :D

Idag har jag varit en duktig flicka och "städat" mitt rum, kanske inte så jättenoga men bättre nu än innan ;) sen så har jag sett ett avsnitt av Pretty Little Liars och hade tänkt gå ut och sola ett tag innan hockeyn, haha :)
Igår så såg jag och syrran på Disturbia, älskar verkligen den filmen och Shia LaBeouf blir bara snyggare och snyggare för varje gång! ♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0