Sometimes I wish I could act like a boy.

Hockeyn igår hållde nästan på att kväva mig till döds, vågade knappt titta där i slutet (hatar verkligen förlängningar) men det slutade ju med vinst till Skellefteå! härligt må jag säga :D mamma berätta att hon hade sett mig på tvn där i slutet och jag hade tydligen hållt händerna som man gör när man ber.... haha! förvånar mig inte om jag bad där i slutet (A) Nu gäller det bara att vi vinner imorrn, lr helst att vi vinner alla matcher framöver! blir hockey på lördag igen med brudarna, tagga!!!!

Idag så har jag och mamma rensat alla våra miljontals skor, trodde aldrig det skulle ta slut! :S nog för att vi inte blev helt klara, skulle fortsätta imorgon..... iaf så hittade vi ett par nya skridskor som tydligen är mina? visste inte ens att jag hade ett par (A) kan alltid vara bra att ha nån dag om jag känner mig för att ta en liten åktur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0