When I'm nervous I have this thing, yeah I talk too much. Sometimes I just can't shut the hell up, It's like I need to tell someone, anyone who'll listen and that's where I seem to fuck up.

Idag har jag inte gjort mke alls, ruttnat framför en film.. Love Happens, helt okej. Vad ska man hitta på ikv då? ruttna framför ännu en film? som vanligt då.. (A) Borde iaf gå och duscha snart innan mitt hår ramlar av, myys. Funderar om jag ska snagga mig, hade varit grymt skönt och sen bara låta nytt, färskt hår växa ut..... skulle dock måsta gå runt i peruk då, tror inte jag är så fager som flintis.. Nää men jag ska iaf spara ut mitt hår nu, inge mera klipp klipp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0