I wanna know that you will catch me when I fall.

The hills have eyes måste vara den sjukaste filmen jag sett, har då aldrig blivit så förbannad förut. Den var typ ändå bra men riktigt sjuk! Ska aldrig mer se film, har gått runt hela dagen och varit arg...
Såg iaf filmen hos Tessan och Julia igår, och innan det hade vi käkat grillat och Frida hade färgat julias hår :) Hade också varit på stan på dagen, och snart drar vi in till stan igen, blir nog nice!

Har fan inga kläder att ha ikv, funderar på att vara naken... blir dock kallt i denna blåsten. Nä, nu ska jag leta kläder, käka och sen packa grejer, blir att sova hos Julia ikv :)


Igår vid matbordet...
Tessan:
- Jag minns då jag svalde ihjäl mig.
Jag: - och ändå sitter du här nu?

haha hur fan kan man svälja ihjäl sig och ändå leva?...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0