Jag tror att jag faller, jag faller.

Det var en pojke idag på fritids som åt så mke ris att jag tappa hakan. Har seriöst aldrig sett någon äta så mke ris i hela mitt liv. Finns förmodligen nån kines som klår han... men för att vara svensk var det där de värsta jag varit med om!

Ikv blire nog stadsfesten med Lina, Emelie och kanske Linnea :) var tänkt att jag skulle köra moppe, men det har typ hänt nån olycka nyss med en moppe och en bil, så bara för att så kommer mina föräldrar inte låta mig fara... -.-
Taggar då redan morgondagen som kommer bli kung! och lördagen med, whiiiiihooo!!!!! ;D

Ska duscha nu, byta kläder osv, sen ska jag höra om Lina lever lr om hon är stekt...


Kommentarer
Postat av: Frida

What? Jag skulle ju måsta köra bil för att du skulle ta moppen? :S

2011-06-30 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0