The musics got me going higher, i feel like i can touch the sky.

Sitter med hårfärg i håret just nu, ska be till gudarna att det blir bra... min utväxt har inte varit fager kan jag lova, drf jag gått runt med mössa även fast det varit asvarmt. Tyckte det liksom var dags att färga det nu, till och med min pappa hade börjat klaga på min utväxt, och då äre fan illa! 

Snart drar jag in till stan för att kolla på då Sara och Frida dansar zumba! blir nice :) Emelie det tapet ska också med så blir kanske inte så kul men...
Kvällen spårade då riktigt rejält igår, men vad kan man förvänta sig med mina vänner? (nog för att jag spåra mest men...).   



Kommentarer
Postat av: Linnea

vad för färgggg?:D

2011-06-02 @ 22:29:47
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0