Please don't blame me for trying.

Kvällen skulle igentligen spenderas hos Emelie, men det blev så att jag, Linnea och Lina var hos mig, for sen till Lina och drog sen vidare till älven där vi tjocka oss med kladdis ♥ blev också lite smått läskigt där ett tag... haha!
Börjar också undra om Lina ens tagit moppekörkoret? galen brud! ♥

Imorrn blire att fixa min SUPERSNYGGA solbränna! vet seriöst inte om jag ska skratta lr gråta, kommer inte kunna lämna huset om jag inte lyckas fixa den... Linnea och Lina stod bara och skratta då dom såg den, det här är fan riktigt jävla illa. Blir nog polotröja imorrn...
Drar sen in till stan vid 3 och hålla Linnea sällskap som ska fota på Bonnstan (balen). Sen blire väl till Scandic och kolla på när dom går på röda mattan, blir nog nice!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0