extrasaltat smör?

Har kört runt och runt i stan på jakt efter extrasaltat smör till min mamma, men icket fanns det!
så ist spårade vi på Max (längesen jag skrattade så mke, har fortfarande ont i käkarna och magen...), Lina lyckades få sig ett ragg på en mack, fick vara livrädd då Lina skulle växla medans Sanna körde, Lina råkade hälsa på fel killar så det uppstod en väldigt pinsam situation och dagens goda gärning var då vi vinkade till en kille vid ica-har aldrig sett någon gladare!
Vet inte vad som hände ikv, kommer förmodligen aldrig veta. Men kul vare! blir dock lite orolig hur morgondagen ska sluta om vi är så här galna dagen innan...

Var också på fotbollsmatch ikv, klutmark vann ofc! hade dessutom min sista jobbdag för i veckan, whiiiie!!!!!!!!! har köpt Stadsfestenbiljett vilket känns kung, dock ska inte frugan min dit vilket kommer vara baaaaaajs.



Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad midsommar :)!

2011-06-24 @ 17:15:35
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: SOFIA

tack fina du! Hoppas du får en fin dag och missa inte tävlingen som nu är igång. KRAM

2011-06-26 @ 11:44:10
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0