Alright, already the show goes on all night, till the morning we dream so long, anybody ever wonder, when they would see the sun up, just remember when you come up, the show goes on.

Har legat ute i solen och stekt hela dagen, så nu är man en kräfta/räka/brandbil osv. Kan knappt röra på mitt ansikte, känns som att jag gjort såndär botox lr nått...
Skulle igentligen på bio med Lina ikv, men jag är fattig så det blir nästa vecka ist (A)

Kan väl också berätta att mitt hår ser ut som döden. Risigt som aldrig förr, min hårfärg är typ grön? (i vissa ljus iaf), min frisyr ser ut som jag vet inte vad? det är iaf jävligt ruttet. Känner paniken, måste köpa hårfärg snarast!

 




Kommentarer
Postat av: Mariana

sv: haha :) längtar!



vad ska du göra idag då?

2011-07-21 @ 04:34:19
URL: http://marianaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0