My heart caves in when i look at you.

Har beslutsångest över mitt hår som ser ut som döden, funderar om jag ska färga det nästa vecka (samma färg som innan) och sen färga det rött just innan skolan börjar? för om jag färgar det rött nästa vecka så kommer det se förjävligt ut efter att jag badat några gånger (som jag lär göra under sommarlovet). Men vill ha rött nu, orkar inte vänta! Livet har sina svåra stunder...

Kom hem från Boden igår, lr det blev ju idag eftersom att vi var hemma vid 2 på natten. På dit vägen blev bilen cp, fick byta bil till en mindre vilket betydde att på ikea kunde vi inte köpa lika mke eftersom att det skulle kunna rymmas påvägen hem haha. Annars har väl allt varit bra, förutom då Frida köpte grillknivar/spade osv som sedan spettade mig...
Fick nya skor av mamma på skopunkten, lr ja det var nästan hon som tvingade mig hitta ett par skor för mina förra var så ruttna :$

Har inte tagit några bilder för hann inte rensa min kamera, ska göra det nuuu!


Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Ville tipsa om att det är en bloggdesign utlottning på bloggen just nu - helt gratis :) Kolla gärna in om du är intresserad av den!

Postat av: frida

hej, du har jättefin blogg! :)

kolla gärna in min blogg o komenetra, frågao ge tips! :)

kraaam

2011-07-18 @ 08:28:33
URL: http://friiduuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0