Så mycket mer, än vad ögat ser.

Vaknade onödigt tidigt imorse för att fara in till stan. Som dom tapn vi är så virrade jag och syrran runt på Willy´s i en evighet i väntan på mami. For en sväng på OnOffs rea, hade tänkt köpa en mobil men blev inte. Måste säga att det är inte lätt att följa mamma och handla, det tar hela dagen och jag som hade lovat Lina och gå på stan med henne. Tråkigt nog så hade hennes mobil dött så jag smsade till en döing, så hon fick aldrig mina sms och hade alltså suttit i 3 timmar typ? och väntat på mig... förlåt gumman! <3 ska försöka gottgöra det nån dag :$

Men måste in till stan imorrn också för att fixa med min sommarjobbslön... på kvällen blire antingen bio lr bara mys med brudarna, och min älskade fru Linnea kommer också hem imorrn! whiii (A)


Kommentarer
Postat av: carolina - Stall Assla

Svara gärna på Vecknans fråga som är uppe på bloggen nu!

2011-07-19 @ 10:33:18
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0