Only you can give me that feeling.

Idag har jag vaknat (som man oftast brukar göra?), ätit frukost sen kom Lina hit så har suttit och pratat med henne hela dagen ♥ Sen så fångade våran katt en fågel/anka? vilket var rätt hemskt, den plågades också för att den var skadad, nacken var typ knäckt. Katten åt sedan upp den, och den levde dessutom ett tag medans katten åt på den... fy fan.
Igår så myste jag hemma hos Tessan men hon och Emelie. Och då vare hennes grannes katt som fångade en fågel? vi tror det var en fågel iaf. Fågelsäsongen verkar vara igång för katterna lr?

Okej, det här var typ världshistoriens tråkigaste inlägg, babblar bara på om fåglar?????? aja, nu ska jag gå och göra mig klar, käka och sen drar jag in till Trästocks! :)




Kommentarer
Postat av: Mariana

sv: nice ju :) typ inget

2011-07-21 @ 22:42:30
URL: http://marianaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0