When you walked into my life, you completed my soul.

Emelie ville att jag skulle blogga, nog för att hon i denna stunden drömmer fina drömmar om mig.... men hon får väl läsa det här imorgon antar jag;) hon ville dock att jag skulle berätta om hennes fina personlighet.... ehm ja, vad ska vi säga om den då? den är väl... fin, skulle jag tro :S HAHA nu ska jag vara seriös! hon är väl en av världens mest underbaraste person, vänner sen typ förskolan! så kan väl säga att du har hängt på ett bra tag och förhoppningsvis tills döden skiljer oss åt ♥ du finns alltid här, är lite sär och vill döpa ditt barn till per!

fint rim på slutet, och helt sant! kan väl också berätta att i helgen har jag inte gjort ett piss, förutom i fredags då jag var med brudarna hos Tessan och Julia :) såg på film, Love and other drugs.... en äkta Sara film, lr inte riktigt men vissa delar iaf! men den var iaf bra, skulle dock inte vara lika bra om inte Jake Gyllenhal var med.... (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0