You know I would wait forever.

Tog en powenap efter maten, vaknade sen av att mamma såg på halv 8 hos mig och hade vridit upp voymen på max, döva kvinna.
Vill helst bara att den här veckan ska vara bortgjord så att det blir helg! tur iaf att dagarna på skeria går fort, men det bästa är väl att vi typ aldrig har någon läxa (A) i helgen blire förhoppningsvis att skriva cv tsm med världens bästa :) och jag ska fan i mig ha ett jobb! haha.

Förresten, den här skiten med att man bytt stjärntecken? okej att stjärnorna flyttas osv, det fattar man ju.... men jag är skorpion och kommer alltid vara det! end of story.




Nu ska jag se Pretty little liars, hare gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0