I'll go wherever you will go.

Sitter och ruttnar som vanligt, är astrött men orkar inte sova. Funderar om jag ska ladda hem en film lr nått, kommer förmodligen bli ännu tröttare då men (A)
idag hände det väl inte så mke, lr dagen var väl som alla andra dagar.... massa bus, skrattade så man nästan avled osv. Igår så var jag då lite lurig och ägde ut Tessan (som vanligt).... på morgonen fick jag världens cp-sms av Tessan, så jag skrev tillbaka att jag var sjuk och inte skulle komma till skolan. Tessan trodde såklart på mig och och sen då jag hoppade av bussen vid skolan, haha hennes min gjorde min dag (A) har nog aldrig sett någon gladare flicka må jag säga! lurade också Emelie så hon fick sig en chock då jag klev in i bussen påväg hem ;)
Aja, busig som vanligt :] 

Har funderat hela kvällen om jag ska klippa lugg, har ju snelugg nu så tänkte att jag skulle byta till pannlugg.... har beslutsångest som vanligt (A) men hur det än blir så blire inte än iaf ;)



JAG VILL HA SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Linnea

du skulle typ passa i lugg:O

2011-01-15 @ 19:07:19
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0