Miss you love.

Tagga hockey ikv då!!! :D ska snart hoppa in i duschen som Emelie tydligen gjorde och lyckades ramla och slå skallen...... det var dock ett skämt som jag halverst gick på, man vet aldrig med den där kvinnan! Tur att jag är naturligt blond så kan alltid skylla på det då jag gör bort mig....

Vill också berätta en lite smått läskig sak som hände igår.... läste mitt horoskop i norran innan jag for till skolan, där det stod nått om att jag skulle få pengar snart. Är riktigt fattig just nu så det skulle ju inte sitta fel med lite pengar, men tänkte att det fanns typ inget sätt jag skulle kunna få några slantar på. Iaf så var jag i disken igår och hittade en 10 på en gästs bricka, så jag frågar Maria (läraren) vad jag ska göra med den och hon sa att jag skulle stoppa den i fickan, haha. Okej, en 10a är inte så mke men alltså det kändes typ läskigt på nått sätt?! :O

Aja, nu ska jag duscha och se om jag hittar några kläder att ha!




Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah man ska aldrig läsa horoskop :(

2011-01-22 @ 16:02:24
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0