Come to me and let me be your one and only.

Har varit med världens bästa brudar ikv! blev först mat på dallas, KYCKLINGTALLRIK ♥ sen bowling och ja vad ska vi säga om det? när alla dom andra hade runt 40 p hade jag 4..... pinsamt. Aja, jag hade ju en aning innan att jag skulle förlora, och jag kom ju faktiskt lite ikapp sen så jag förlorade ju inte med så mke :] haha. Fick till och med 3 strikar!! :O (A) For sen hem till Matilda (Walter), käkade kladdkaka och pratade om allt möjligt :)

Får se om det blir stan imorrn lr inte, annars får jag väl sitta här hemma och ruttna :)



Kommentarer
Postat av: Matilda

tomtemor :)

2011-01-07 @ 12:11:33
URL: http://cloudberryblue.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0